onsdag 28 april 2010

länge länge länge sedan sist....

Ja, det var väldigt länge sedan sist!!
Har funderat och funderat på om jag ska sluta med bloggandet eller inte. Bestämde mig för att jag nog ska ge det en chans till iallafall. Få ser hur långt det räcker.
Har känt att jag ibland inte vetat vad jag ska skriva om. Tiden har väl inte alltid räckt till heller. Men, men vi får väl se...

Är ledig idag och fint väder. Så perfekt det kan bli. På minussidan är att klockan redan är 12 och jag har inte gjort ett dugg. Har sovit dåligt i natt pga att jag hade så ont i ryggen. Värken sitter forfarande i så jag har inte orkat gjort så mycket. Funderar på att ta en promenad så att jag får röra på mig lite.
Tur att jag inte ska jobba i kväll. Har nämligen bytt bort den för vi ska på konsert.
Börjar kvällen med att käka middag på East City med Jayne och Stefan. Vi ska fira deras bröllopsdag i efterskott. De var inte hemma då så då fick vi skjuta på den. Sedan bär det av till konserthuset för att lyssna på Jill Johnson. Ska bli trevligt =)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ut i solen!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja!! Vad jag har saknat dig!

/Barbro