måndag 5 april 2010

slutet av påskhelgen

Ja, nu är det snart slut på påskhelgen. Tycker ändå att den har varit lång och skön. Har bara jobbat kortkväll på långfredagen och ska även jobba kortkväll idag så jag ska inte klaga.
Har varit en lugn helg. På påskaftonen kom Malin, Erika och Sophie med sina familjer för att käka påskmiddag. Även svärfar var bjuden. Det var trevligt. Fick fina påskägg med mycket godis i. Mums!
Tyvärr så kan man ju inte låta bli så man äter alldeles för mycket. Men gott är det som sagt =)
I går var våren här. Tog en långpromenad på nästan 2 timmar. Såå härligt!!
Men idag så snöar det. Vart tog våren vägen?? Jag som vill gå ut men det är ju inge roligt nu.

2 kommentarer:

Jessica sa...

jag har ätit alldelses för mkt under påsken.. hihi.. men så är det.. haha.. vi ses på torsdag :) kram

Anneli sa...

hmmm. blev en aning för mycket godsaker i påsk kan jag ju säga...
nu ska jag ut o cykla med Maja ut i solen
kram
annelie