tisdag 6 september 2011

Long long time ago!!

Jag nu var det väldigt länge sedan jag skrev. Så länge sedan att jag helt plötsligt fick för mig att jag hade glömt lösenordet!! Vilken panik! Men så kom jag ju på att det ju faktiskt är ett lösenord som jag oftast använder till allt möjligt. Ja ja vet, man ska ha olika lösenord till allt och helst inte skriva upp dom någonstans. Men då skulle det nog bli kaos. Man måste ju tänka på att man blir äldre och äldre för var dag och minnet blir ju inte bättre med tiden.

Har tänkt och tänkt på om jag ska lägga ner bloggen och eller inte. Ibland så blir jag sugen på att skriva men oftast känns det som att jag inte har tid. Men det är ju så kul att läsa andras bloggar och bli inspirerad av allt möjligt så när man ändå går in på andras så kan man ju göra ett inlägg själv oxå.
Ska göra ett försök iallafall.

Vad har hänt sedan sist då?
Släkten har utökats med ett barnbarn till. Erika och Andreas fick en liten pojke. Elias heter han och är född den 6 juli. Alltså 2 månader idag! Grattis grattis!

För övrigt har sommaren börjat övergå till höst. Hann inte riktigt med sommaren i år känns det som. Men så är det väl varje år. Man tycker alltid att sommaren är för kort.
Nej man ska inte fundera på vad man inte hann med. Det är bara att se framåt och glädjas åt den tiden som ligger framför en.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

vad kul att du börjat skriva igen. Du har ju massor att berätta och vilken vacker höstbild. Kram!