torsdag 8 mars 2012

Torsdag

Ja så då var den födelsedagen förbi. Tänk vad mycket förberedelser och så går det så fort när dagen väl kommer.
En trevlig kväll blev det iallafall. Tack alla som var med och tack för alla fina presenter!!

Känner mig lite seg idag. Tror att jag har en förkylning på gång. Har liksom inte tid att vara sjuk just nu.
Extrajobb i helgen, schemakurs nästa vecka, vaccinationsspruta som väntar (får inte vara sjuk när man tar den). Så jag har tagit det väldigt lugnt idag.
Borde ta en promenad och få lite friskluft men samtidigt vill jag se Grey´s Anatomy som jag spelade in från igår. Hinner tyvärr inte allt innan jag ska åka och jobba. Får väl göra någon slags kompromiss av det hela.

3 kommentarer:

Jessica sa...

vilka fina presenter du fått =) åh hoppas du haft en kanon fin dag igår =) du fick ju kanon fint väder också, de är ju ett plus!! :D kram

Villa Ryttarängen sa...

Kul med fina presenter men mindre kul med förkylning. Ta det lugnt! Kram Pia

Erika sa...

Tack för jättetrevligt kalas med jättegott fika!:)) Nu får man väl börja banta igen, på riktigt!;) Länge sen du bakade såna där goda sockerbullar! Gott! Kram