lördag 10 mars 2012

Lördag

Sitter och slöar vid datorn för jag orkar inte göra något annat.
Det finns ju hur mycket som helst att hitta på men jag är för sömnig för att bli inspirerad.

Hade en trevlig kväll med Helene och Jayne i går.
Var hemma hos Helene på middag. Det blev ganska sent så det blev lite för lite sömn i natt.
Men man måste ju få göra sånt som är roligt oxå.
Jag får ju sova på tisdag när jag är ledig :-)

Har iallafall tagit en skön promenad efter jobbet idag.
Nu får det bli en dusch och sedan käka lite mat.
I kväll kommer Stefan med killarna och kollar på melodifestivalen med oss.
Jayne ska åka iväg och jobba natt så hon kör bara hit dem.

Erika! Kul att du oxå läser min blogg igen!! :-)

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Lite seg i kolan verkar det som. Jag gillar din bok som du läser, ha det trevligt i kväll med grabbarna och Mellon. Kram Pia

Erika sa...

Hahaha:) Vad paff jag blev att du skrev till mig i inlägget:) Ja jag hörde en fågel kvittra nått om att du börjat blogga igen så då var jag ju tvungen å börja läsa igen;)Kram!

Jessica sa...

skönt att slappa nån gång ju ;) de måste ju få göra sussie :D haha.. tycker du håller igång jämt ju :) så vila lite du :D kramar