torsdag 30 januari 2014

Väldigt länge sedan sist!!!

Jaha, så var man här igen då. Jag har "hittat" tillbaka till min blogg. Det har varit ett långt uppehåll och mycket har hänt sedan sist.

Har pluggat färdigt till undersköterska. Tog "examen" den 20:e december.
Är tillbaka på mitt gamla jobb. Det känns lite kluvet. Kul att komma tillbaka till alla jobbarkompisar och de som bor där. Samtidigt så känns det som att jag vill göra något annat nu. Har ju varit där i ganska många år.
Vet inte riktigt vad jag vill jobba med inom vården. Har lite funderingar men det får stanna vid det ett tag till innan jag berättar.
Det har varit en väldigt rolig och lärorik tid. Ångrar inte att jag hoppade på detta.
Det sköna med att vara tillbaka till jobbet är att jag har mer fritid. Behöver inte plugga varje kväll.

Vet inte om jag kommer att fortsätta med den här bloggen. Känns som att jag borde förnya mig lite. Piffa upp den och lägga upp mycket bättre bilder och det vet jag inte om jag orkar hålla på med. Önskar att jag vore lika duktig som många andra bloggare. Så fint de gör och så inspirerande. Men men vi får väl se...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nämen! HEJ!!! VA` KUUUL!

Unknown sa...

Jag är inte anonym. Jag är Barbro Bengtson i Uppsala!;-)

Sussie sa...

Hej! Så kul att det var du Barbro! Hoppas allt är bra med dig! Tyvärr så tror jag inte att det blir någon fortsättning på mitt bloggande. Åtminstone inte just nu. Känns som att tiden inte räcker till. Men jag kommer att ha kvar denna blogg ifall att jag ångrar mig. Man vet aldrig, helt plötsligt kanske jag får mycket tid över ;-)

72,2 i min barndomsstad sa...

ÄNTLIGEN! PÅ BANAN IGEN. Nej ge inte upp nu - för jag vill läsa i din blogg. Kolla in min blogg på vad jag vill ha - du som är så pysslig, tror du att du kan hitta på ett mönster till denna poncho som jag hittade hos Pia Gustafsson? Ur läcker.
Roligt att höra att du gillar att vara tillbaka. Samt grattis till din nya titel.
Kram från grannen i det bruna huset.