måndag 8 november 2010

Oj, har det redan gått en vecka sedan sist!!

Känns som att jag säger det ofta men tiden går ju sååå fort!! Har redan gått en vecka sedan sist jag skrev!
Har var helgen då? Ja den var ledig från jobb men fullt upp ändå, fast men trevliga saker =)
På fredagskvällen var våra grannar Anders o Jessica med familj hit och hälsade på. Det var länge sedan hela familjen var hit så det var trevligt. Förra fredagen var ju bara Anders här (men det var ju trevligt det oxå )
Lördag morgon åkte vi iväg för att kika runt lite på husvagnsfirmor. Har pratat ett bra tag om att vi vill byta upp oss till en nyare husvagn. Vi hittade en som vi ska fundera ett tag på om vi vill ha eller inte. Det är svårt det där för det finns en hel del att välja på. Och så måste vi ju veta att vi blir av med vår gamla husvagn oxå.

På eftermiddagen när vi kom hem så kom Erika och Andreas hit och hälsade på. Vi käkade middag ihop och sedan blev det biljard och dansbandskampen. Måste ju följa programmet så att man ser hur det går för min fd skolkamrat från högstadiet. För er som tittar på det så är det Patrik i "Patriks combo"
Till det blev det ju så klart lite godis o annat gott som hör lördagen till =)

Halva söndagen gick åt till att lassa in det sista av veden. Det var skönt att göra det färdigt för man vet aldrig när det blir snö och kallt. De har sagt att det kan bli snö redan i morgon så vi får väl se.

Nu har det ju blivit måndag igen och redan så är en arbetsdag på denna vecka gjort. "Bara" 6 arbetsdagar kvar på den här veckan då!! Fast onsdag ska jag bara vara på jobbet ett kort tag. Vi ska ha miljörevision så det hoppas jag bara tar en timme eller så.

Nu ska jag skynda mig till affären och sedan försöka hinna träna något innan jag ska åka till Almunge och klippa mig.

2 kommentarer:

PGW sa...

Äntligen! Började undra var du tog vägen.

Kan ju då presentera dagens Lassie, jag vann minsann buggtävlingen i åttan med nämnde Patrik. Hähä.

Jessica sa...

oj. va mysigt ni verkar haft de :D själv har man vart förkyld i helgen.. men snart är jag nog bra igen. känner mig bättre idag. så de är skönt. kram