onsdag 9 februari 2011

Det blev bad igår =) För några av oss iallfall.
Hade tänkt att lägga in en bild här men det går inte så bra för mig.
Bilden var vriden åt fel håll och jag vet inte hur eller om man kan vrida den tillrätta.
Så tyvärr så blev det inget bildbevis =(

Idag jobbar jag kortkväll. Det känns lagom faktiskt.
Ska sitta här vid datorn ett tag till innan jag ska ställa mig på crosstrainern ett tag.
Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen efter förkylningen.
Kan hålla med Marie när hon skriver i sin blogg att man inte hinner det man vill göra.
Men det är ju faktiskt inte så konstigt eftersom man tillbringar så mycket av sin lediga tid här vid datorn!! Och det har hon ju rätt i. Fast det är väl lite som en avkoppling iallafall och en trevlig sådan.
Ja ja, jag har iallafall hunnit stryka en stor hög med kläder som har legat ett tag nu.
Tänk förut då tyckte jag om att stryka kläder men det gör jag inte längre.

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Det måste vara något som går i "vårat kvarter" - jag strök oxå en stor hög med skjortor, blusar och dukar härom dagen. Skicka hit lite "komma igång" insperation för träningen oxå - Tack på förhand.
Kram Marie

NiCAS DESiGN sa...

Nu var det längesen det var något inlägg :)
kram kram