lördag 29 november 2008

Länge sedan sist!

Ja nu var det ett tag sedan sist igen. Har inte riktigt hunnit sätta mig ner och skriva något.
Idag var jag på massagekurs. Den var väldigt bra. Vi fick lära oss mycket. Man är alldeles mör i hela kroppen, både av all massage man har fått och all massage som man har givit. Jag fick den betald av min ena jobb. Hon tycker att det är bra att vi får lära oss grunderna i massage så att vi kan använda det i jobbet, dvs på henne.

Tänk, imorgon är det första advent. Va fort det går!! Snart så är det jul och lika fort så är julen över=( Det är ruskigt vad tiden går fort!!!
Har köpt en del julklappar men fortfarande många kvar. Ja, ja det brukar ordna sig till slut.
Nä, nu ska jag sätta mig vid TV:n och inte göra så mycket mer idag. Imorgon är det en ny jobbardag så då är det bäst man är pigg.

Inga kommentarer: