lördag 1 november 2008

Länge sen sist!

Ja, det var ju ett tag sen sist. Vet inte varför jag inte skriver. Tycker väl inte att jag har något att skriva om. Det enda jag gör är att jobba, äta o sova känns det som.
Men igår gjorde vi faktiskt något. Vi hade en helkväll med Jayne o Stefan. Först var vi på Dragon Palace och käkade. Jättegod mat som vanligt. Käkade buffè så då passar man ju på att äta=) Till efterrätt blev det, såklart friterad banan o glass. MUMS!! Tänkte vara nyttig o hoppa över efterrätten men när Jayne sa att hon skulle ha så då kunde ju inte jag vara sämre=)
Sen gick vi på bio o såg "Rallybrudar". Den var himla bra! Mycket skratt blev det=) Kan jag rekommendera. Många bra skådespelare. Jag som alltid vill ha popcorn var ju så himla mätt men lite godis gick ju alltid ned. Ja, och sen så var ju den kvällen slut. Men en väldigt rolig kväll=)

Inga kommentarer: