måndag 10 november 2008

Äntligen måndag!!

Jaha, det var den helgen det! Puh! Den var både rolig o jobbig. Eller egentligen så var hela veckan ganska tuff. Eftersom vi var till Åland så blev det ju lite sömn redan där. Blev inte bättre när jag kom hem på tordag. Då ville man ju vara uppe ett tag och fixa o dona lite.
Fredag klev jag upp tidigt för att jobba morgonpass på Lillsjö. Fast jag var jättepigg faktiskt=) Ingen trodde mig =( Skyndade mig hem för att hinna städa +lite till. Det var lite stressigt för vi skulle bort på middag till Inga. Men allt gick så bra så. Jag hann=) Det var första gången vi var ditbjudna på middag. Men det var väldigt trevligt med massa god mat o annat. Sent blev det ju så klart. Kom inte i säng förrän vid ett-tiden.
Lördagen kom... upp o jobba igen..
När jag kom hem på kvällen så hade Tommy "herrmiddag" här. Så det var bara för mig att vända i dörren och åka upp till Jayne. Där mumsade vi chokladpudding och babblade en massa så hoppsan så var klockan redan ett.
Sen blev det ny dag igen och dax igen för att jobba. Jobbade hela dagen o kvällen så jag missade Fars-dags firandet men jag fick en tårtbit när jag kom hem. =) Och det blev inte lika sent den här kvällen. Bara elva.. Eftersom det var ju en ny jobbardag även nästa dag (läs måndag)

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Hej!
Ringde dig idag men du jobbade väl som vanligt =)
kraaam