lördag 15 november 2008

Nostalgi

Igår var vi till Erika o Andreas en sväng på kvällen. Vi spelade Nintendo!! Verkligen en nostalgitripp tillbaka ca 20 år i tiden. Åh, det var så roligt. Märkte att jag hade inte glömt allt om hur man gjorde. Hade ju själv ett likadant när jag o Pelle bodde i Lit för en massa år sedan. Vi spelade till långt in på kvällarna. Blev som ett beroende ett tag=) Roligast var Mario Bros men vi hade även andra spel. Erika lovade att jag skulle få låna hem det någon gång. Då ska jag säga till Jayne så att hon oxå får testa. Hon o jag satt oxå ofta och spelade. Särskilt Mario.
Ja, det var tider det.. Då var man ung.. Tänk vad tiden går fort.. Usch!!! Tänk om man kunde stanna tiden ett tag. Jag vill inte bli gammal o skruttig än. Fast det dröjer väl ett tag till hoppas jag=)
Nä, nu ska jag fortsätta med mitt bullbak. Sedan blir det väl städning som vanligt. Suck!
Erika o Andreas följde med oss hem igår för de ska till Knutbygården på fotbollsfest ikväll. Men vi ska inte dit. Kände inte riktigt för det. Ska nog åka en sväng till Ingemar o Lotta istället.

Inga kommentarer: