fredag 26 december 2008

Fortsatt julfirande..

Jaha så var det då juldagen (alltså igår). Då blev det fortsatt julfirande med Malin o Micke och Erika o Andreas. Stig var oxå med på ett hörn.
Det var mysigt =) Först så åt vi ju så klart julmat (Den kan man ju inte vara utan). När den var bortdukad så var det ju tomten som skulle komma. Men eftersom det ju inte var julafton så kom det ju ingen. Micke fick hoppa in och dela ut julklapparna istället. Han hade ju vanan inne från förra året. Jag tror att alla blev nöjda o glada. Mitt tema för mina julklappar för i år var nog ljus, pussel o böcker för det fick jag väldigt mycket av. Men jag ville ju ha det så jag är väldigt nöjd. Sedan så fick jag ju så klart andra saker oxå och dom är jag oxå väldigt nöjd med.=)
Lite senare så drack vi glögg och käkade lussekatter o pepparkakor. Och så choklad!! Mums!
Lite TV tittande hann vi oxå med innan Erika o Andreas åkte hem. De måste åka hem till katten som Erika köpte i måndags. En jättesöt korsning mellan bondkatt och norsk skogskatt. Hon heter Diva. Åh, jag måste åka och hälsa på dom snart så jag får se katten. Har bara sett henne på kort än så länge.
När dom åkte hem så tog vi fram Alfapet. Jag tycker att det är så roligt med spel men det är svårt att få med sig Tommy på det. Nu gick det lättare när Micke var här =)
Sedan var det bara att gå och lägga sig för då hade klockan hunnit bli över ett på natten.

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag och stefan fick spelaet "Med andra ord" Jätte roligt.. hihi..
Verkar haft de mysigt

Kram