måndag 29 december 2008

Mellandagar

Igår blev det både bio och käk på restaurang. Det började med att Malin o jag pratade om att vi ville gå o se "Allt flyter". Men det blev fler som ville följa med så vi blev ett helt gäng. Förutom vi så var det Micke, Tommy, Erika , Andreas, Helena och Emelie. Roine skulle egentligen ha följt med men han var tvungen att inventera.
Filmen var väl så där. Inte jättebra men inte helt värdelös heller. Hade väl sina roliga stunder men den blev lite seg. Efter filmen så gick vi på Tzatziki och käkade. Dom har alltid så god mat där men ofta fullt så man måste boka i förväg. Så det blev en lyckad kväll. Det är så roligt att hitta på något och det är kul när man blir ett helt gäng.
Kanonbra Malin ; ) Det måste vi göra om. Kanske blir bowling nästa gång =)

Efteråt så körde vi hem Erika o Andreas med Ankis bil för vi skulle ta hem den till Knutby. Så då fick vi ju tittade på deras katt. Åh, den är så fin!! Skulle oxå vilja ha en sådan. Vi passade även på att titta på deras nya köksbord och spegel som de hade varit o shoppat i helgen. Jättefint!!

I dag var jag in till stan en snabbis. Puh, du hade rätt Jessica. Det var verkligen sjukt med folk överallt. Jag fixade bara det mest nödvändiga och sedan så åkte jag hem. Åker nog in en annan dag när det blivit lugnare.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej Sussie!!

jag kom precis in ifrån en långpromenad med familjen och mina gåstavar. Såå skönt!!!

Mysigt med bio och käk på Tsatskiki..
Tsatsiki har ju så god mat.. :)

Kramar Jessica