tisdag 9 december 2008

shopping

Var på stan idag för att luncha med Eva och leverera hennes julklapp. Jag fick av henne när vi var på massagekursen. Vi käkade på Basilico (ligger mittemot Linnèträdgården). Himla god mat faktiskt. Jag käkade pizza (inte lika flottig som du brukar kunna vara). Eva tog pasta och det var oxå gott (tyckte hon iallafall)Så den kan jag rekommendera=)

Efteråt gick jag en sväng på stan. Ville hitta något rött att ha på mig på julaftonen. Men icke det inte. Hittade en grårandig skjorta och en denimsvart hängseltunika men inte något rött. Hängseltunika låter konstigt men den var ganska läcker.
Och sedan sprang jag bokstavligen på en ny affär!! När kom den dit kan man ju fråga sig?? Hade aldrig sett den förut. Heter Stockhome och ligger i Fenixhuset. Samma stil som Lagerhouse. Det var roligt för jag gillar ju såna affärer. Kom ut därifrån med ett rött ljus och en smörkniv.
Så det blev något rött iallafall =)

Inga kommentarer: