tisdag 28 februari 2012

28:e februari och Myggholkens dag...

Vem har kommit på att det ska vara "myggholkens dag idag?? Och varför??!!
Är det för att komma ihåg att myggen kommer även denna sommar och att man inte får glömma att köpa myggmedel?
Denna pyttelilla holk sitter på väggen på vår altan. Visst är den lite söt ändå...?

Idag har jag varit ledig. Kom äntligen iväg och klippte håret. Minns inte när jag gjorde det sist men det behövdes verkligen. Tänk att det ska vara så svårt att ringa och boka en tid!! Men nu är det gjort iallafall.

Tog en tur till stan efteråt. Kunde inte låta bli att gå in på "Yll och tyll". Och den här gången kunde jag inte hålla mig så jag köpte garn till en filt. I morgon var det sista dagen på rean så jag hade tur.

Så nu kliar det i fingrarna att få sätta igång!

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Det sitter en myggholk på vår altan också. Hi HI! Hopas det blir en riktigt fin filt... Kram Pia