fredag 24 februari 2012

Härliga fredag!

...och det betyder att det snart är helg. Ledig helg dessutom!! Går av på lördag morgon kl 7 och är ledig till måndag morgon 6.45. Åh skulle egentligen ha varit ledig fram till onsdag kl 16 men tog på mig extrapass på måndagen. Typiskt mig!! Men man blir ju glad när lönen kommer iallafall.

Vilken kontrast mot gårdagens aktiviteter. Nu är klockan 12.30 och jag sitter här i morgonrock. Det enda jag har gjort är att äta frukost/lunch.
Men det var ju planerat så, att jag skulle sova länge för att orka med natten.

Det är så strålande väder så jag bara måste ta en promenad.
Sedan får vi se vad som händer. Ska väl åka iväg och handla lite mat kanske.
Ta en lugn och slapp dag idag.

1 kommentar:

Jessica sa...

men gu så skönt att bara få va och inget göra :) de gör du rätt i =) kramar