onsdag 22 februari 2012

Nu är jag tillbaka!!!

Ja nu är jag tillbaka igen! VÄLDIGT lång tid sedan sist!!
Har helt enkelt inte funnits tid till att blogga den sista tiden.
Eller rättare sagt så har jag väl prioriterat bort det helt enkelt

Första tre veckorna i januari så var det sjukt mycket på jobbet. Det blev väldigt många extratimmar. Men det såg man på lönebeskedet denna månad så det var ju trevligt iallafall.
Sista veckan åkte vi till Jämtland och hälsade på.
När vi kom hem därifrån så åkte svärfar in på sjukhuset och låg där i 3 veckor.
Han har nu kommit hem och mår mycket bättre. Klarar sig jättebra själv förutom att man får hjälpa honom med handling och lite sånt. Är för trött för att köra bil själv ännu.

Så så var det med det. Men nu är jag tillbaka igen då som sagt. Ligger i fas med mig själv kan man väl säga. Åtminstone för ett tag iallafall hoppas jag.

Tänk vad jag önskar att dygnet och veckorna skulle vara längre. Då skulle man hinna göra så mycket mer!!

Vad har hänt annars då?

Jag har varit iväg och tagit första vaccinationssprutan inför Egypten-resan :-)
Så härligt det ska bli med sol och värme!

Blivit helt besatt av spelet Wordfeud (Alfapet) på mobilen. Helt galet!!

Varit virklärare till Marie Lindell (Jessicas underbara mamma).
Den kvällen var så rolig! Marie, det måste vi göra om någon gång!
Hoppas det går bra för dig. Annars får du höra av dig!

Har funderat lite på hur jag ska göra i framtiden med jobb och sånt.
Men det berättar jag mer om längre fram när jag vet mer...

Nog för idag. Ska snart iväg och jobba kortkväll.
Åter igen i morgon (hoppas jag) ;-)

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Roligt att du är tillbaks. Skönt att din svärfar är hemma igen. Ha det bra! Pia

72,2 i min barndomsstad sa...

Tack underbara Sussie. Jag kan ju säga att tyvärr har min tid blivit som din var av början av året. Men snart tar jag fram virkkorgen och virknålen. Hoppas att du går efter både magkänsla och huvudet vad det gäller jobb - kan vara nyttigt att byta ibland. Passa på medan det finns något som kanske du gillar. Skönt att svärfar har piggat på sig och kommit hem. Jättekram Marie