torsdag 18 oktober 2012

En slapp dag...

Åh det är så skönt att bara ta det lugnt någon dag!
Började dagen med sovmorgon. Började 10.15 istället för 8.30
Sedan så hade vi bara lektioner till 15.15 och det var inga jobbiga lektioner med alltför mycket tankeverksamhet iblandade. Det känns som att många har börjat trappa ner inför praktiken.
T om lärarna för de är ju ingen mening att de börjar på något nytt förrän vi har kommit tillbaka igen.

Kvällen har även den varit lugn. Funderar på att kolla på "Hela Sverige bakar". Har bara sett några minuter på ett program men jag tycker ju om bakning så jag tror nog att det kan vara bra.
En kille (om han nu är kvar) är tydligen från Uppsala.

Blir så irriterad att mina bilder som jag lägger upp här blir så suddiga fast i mobilen eller när jag har lagt upp dem på facebook så har de blivit bra. Är det någon som har någon bra förklaring så mottages dessa tacksamt. Vet inte vad jag gör för fel!!

Haha!! Jag tycks ha löst problemet själv. Gick in en annan väg när jag lade in kortet på datorn.
Detta är en bild från Ramundberget där Tommy och Ingemar fjällvandrade i september. Jag kunde tyvärr inte följa med för jag kunde inte ta ledigt från skolan. Tråkigt för jag tyckte att det var så roligt när vi var iväg förra året. Ja ja, det blir väl fler gånger...
 


1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vad bra att det löste sig med bildhanteringen. Fin bild på fjället, ha det så bra! Kram Pia