torsdag 1 januari 2009

Nyår

Jaha, så var det nytt år igen då. Tänk vad åren går fort. Usch, ibland vill man inte tänka på hur fort det går.
Igår var det nyårsfirande hela dagen kan man säga. Vi började med korvgrillning vid elljusspåret. Vi blev nog 17 pers där så det var mysigt. Ganska kallt tyckte jag att det var men har man bara mycket kläder på sig så går det ju.
Efter någon timme så gick alla hem till sig för att förbereda sig för kvällen . Vi skulle nämligen på knytfest i Knutbygården. Jag o Tommy följde med hem till Jayne o Stefan för att fixa vår mat. Det blev sill o äggsmörgås till förrätt, rostbiff o potatisgratäng till varmrätt och chokladpudding till efterätt. Mums!!
Kl 19 började festen så då var i bänkade i Knutbygården med all vår mat o dryck. Det var många som hade samlats där. Tror att vi var ca 110 pers. Senare på kvällen satte kvällens DJ igång så då blev det dans. Både disco o vanlig dans. Det var ju bra så att det passade alla. Vid tolvslaget blev det fyrverkerier så klart. Det var så fint så. Vi hade väldigt roligt hela kvällen. Tyvärr så skulle ju jag upp tidigt morgonen efter för att jobba så jag gick hem dirket efter fyrverkerierna. De andra fortsatte några timmar till.

Nej nu ska jag gå ut o gå. Måste försöka få det till en vana att gå eller springa varje dag. Men det är inte lätt =(

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh va roligt!!
dansa du något då? får hoppas på att du fick en dans av din man..
Jaså skulle du jobba dagen efter, hoppas de gick bra iaf..

Kramar

Jessica sa...

Hej hej.. jo jag tyckte jag såg dej med, men jag va osäker.. men då va de du =) hihi.. jaa man känner sig oehört duktig efter alla promenader :)

Kramar