lördag 27 februari 2010

Äntligen...

Äntligen så har vi tagit oss iväg och sett bion "Luftslottet som sprängdes". Det var ju ett tag sedan den hade premiär. Den avslutande delen av "Milleniumserien". Det är väl ingen som har undgått den!
Alla tre filmerna var bra men jag tror nog att den sista var bäst. Trist att författaren inte lever längre. Han hade nog kommit med fler böcker i liknade stil som hade kunnat bli film kanske.

Gick på den tidiga bion 14.20 för att hinna hem till 3-milen på skidor. Det går ju inte att missa den!!!
Eller så sa Tommy iallafall. Själv har jag inte bestämt mig om jag ska välja det eller en film istället. Det är tur att vi har flera TV-apparater. Grannen ringde nyss och frågade om han fick komma till oss och kolla på TV.
Deras ena boxer hade pajat så de kunde bara kolla på en TV. Och på den visades det bara melodifestivalen ;) och han ville ju så klart se skidorna. Men han är så välkommen så =)

2 kommentarer:

jessica sa...

Åh va kul, vill emd se den där filmen :) längtar tills jag kan se den :) hihi.. va den bra då?

Kudden som alex fick var ifrån sol :) hihi..

Erika sa...

Åhh äntligen fick ni se den! Det var ju så jäkla bra! Jag längtar till å få se den igen:) Kram