måndag 15 februari 2010

Måndag och vardag igen

Ja, då var det ny vecka igen då. Helgen gick så otroligt fort så jag tror inte att jag hann med ordentligt. Men roligt hade vi ju och det är ju huvudsaken.
Båtfärden igår blev lyckad. Smörgåsbordet bjöd på mycket god mat och i taxfreen fanns det mycket fint och gott att köpa. Hittade en parfym som jag gärna ville ha men det var tyvärr ganska dyr trots billiga priser så det blev ingen. En annan gång kanske...

Idag har jag först jobbat och håller nu på att fixa lite här hemma. Gör saker som jag inte hann göra i helgen.
Ska snart ta en promenad. Solen har försvunnit men det är ändå fint väder ute.
Måste ju röra på mig efter all den goda maten man har ätit i helgen.

Svar till Barbro: Ja visst är det våran Jenny och självklart ska jag hälsa till henne!! =)
Tyvärr ska vi åka skidor i Vemdalen men det ligger ju nära Jämtland iallafall.

3 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Hälsa på hälsa på hälsa påååååååå hääääälsa på hälsa på hälsa påååååååååå <3<3<3

Sussi sa...

Så mycket roligt det händer här!
40 års fest, Eckerölinjen med god mat och billiga inköp såå roligt!
Ja nu har veckan snart gått och då blir det helg = UNDERBART!
Ha det gott, kram Sussi

Erika sa...

Står still här tycker jag! Dags att börja skriva igen!:) Kram