torsdag 4 februari 2010

snö, snö, snö,

Vad är det här?? Snö, snö, snö!!!! Nu är jag ganska trött på det här. Ok, det kan vara väldigt mysigt med vinter men nu får det väl räcka. Det ska vara lagom med snö så att man kan ta sig fram på gatorna och så att det inte behöver hända en massa olyckor. Bilar som åker av vägen och tak som rasar in på husen.
Nog om detta. Nu till något trevligare =)


I tisdags var jag och Eva på Hambergs Fisk och käkade. Det blev min födelsedagspresent till henne i efterskott. Hon fyllde år i december men ja, ja bättre sent än aldrig.
Åh, sååå god mat! Vi tog röding och den var jättegod. Till det var det bönor av något slag och lite annat smått o gott. Det fanns även stora skaldjursfat man kunde välja med både räkor, musslor, krabba blandat. Det ska jag nog ta nästa gång =)
Kan varmt rekommendera den restaurangen!

Nej, egentligen har jag ju faktiskt inte tid att sitta här. Måste ut och skotta snö innan jag åker till jobbet.
Vill ju gå min dagliga promenad oxå men det är inte så kul när det bara snöar hela tiden
Men jag ska göra ett försök för nu verkar det ändå har lugnat ner sig.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ja är också trött på snön nu, även fast den är fin. Men nu vill man ha vår :) längtar.

Åh va mysigt och gå på resturang nu vart jag hungrig ;) hihi.. kram

Ullis sa...

Ja, det är nog lite för mkt snö nu... Vinkade som en galning när jag mötte dig igår vid 10-tiden men inte såg du det. Vågade inte tuta eftersom jag körde så nära dig, rädd att du skulle ta ett skutt in i snövallen :)
Ha det så bra.
kram