onsdag 10 februari 2010

svart på vitt...

Ja, igår fick jag svart på vitt att jag inte kan bli blodgivare. Mina blodvärden var för låga. Men jag var hjärtligt välkommen om några år igen ifall mina värden kanske hade blivit bättre.
Typiskt!!! Här har man gått och funderat och funderat åtskilliga år men inte gjort något åt saken. Så när man äntligen gör något så får man inte vara med.
Ja ja, jag har ju iallafall gjort ett försök.

Hinner inte skriva så mycket eftersom jag jobbar så mycket nu men till helgen är jag ledig!!
Ska bli riktigt skönt.

I måndags kväll var Tom, Therese och Peter här. Vi spelade så klart biljard, vad annars!!! Ha ha!!
Trevligt att kunna göra något en vardagkväll oxå, inte bara jobba.

Nej, om man skulle försöka komma på någon middagsmat. Ibland tryter fantasin så då vet man inte alls vad man kan göra.

4 kommentarer:

Anneli sa...

vad tråkigt att det inte blev som du tänkt det, du får pröva igen senare kanske...
jag är långledig i helgen ska bli så skönt...
kram

Erika sa...

Ja de där är ju typiskt alltså! Verkligen kul att dom kom en vardag, sånt är kul:) Man ska njuta av livet, inte bara på helgerna:) Kram kram!

Sussi sa...

Så synd du inte kunde bli blodgivare, men du har ju verkligen försökt.
Du måste vara en hejjare på biljard!
Skönt med ledig helg.
Ha det gott, kram Sussi

Sussi sa...

Vill bara kika in och önska trevlig helg!
Kram Sussi