tisdag 21 december 2010

Snart är det jul...

Ja tänk att det snart är jul. Det är ju bara 3 dagar kvar!!! Har nog inte fattat det riktigt!!

Satte på julmusik och började att slå in julklappar. Tyvärr så är vi inte färdiga men julklappsinköpen ännu.
Men men, vi har ju "bara" 6 st kvar att köpa till!!!!
Det är lugnt säger Tommy. Och faktiskt så känner jag mig lugn otroligt nog. Känns som att det inte är någon mening att stressa upp sig. Till slut blir ju allting färdigt ändå på något sätt.
Fortsatte med julfixande och bakade en mjuk pepparkaka. Det är ju så gott till jul tycker jag.
Den här gången har jag testat ett nytt recept som är mjölk och äggfritt. Gör det så att Milian ska kunna äta den. Håller tummarna att den blir bra. Brukar vara lite knepigt att baka utan ägg + att jag inte har ersatt det med något annat som ska "binda ihop" smeten.

Snart ska jag åka in och möta Tommy efter jobbet för då ska det bli julmatsinköp +resterande julklappar.
Har ledig dag idag men sedan jobbar jag t om julaftonen så då gäller det att planera.
Men som sagt, det är ju såå lugnt!!! ;)

I fredags på jobbet fick vi julklapp. Det är så trevligt och känns uppskattande att de tänker på oss.
Tyckte att det var en fin present i år. Massa god mat från "Martinas delikatesser".
Efter jul så ska det bli kul att smaka på =)

2 kommentarer:

PGW sa...

Hm, antingen har du tjuvöppnat ett paket (ser vad du läser) eller så behöver du ett kvitto för att byta till något du inte läst redan ... :-)

Jessica sa...

hihi.. julklappen ifrån jobbet =) hihi.. god jul så här lite sent, men bättre sent än aldrig ;) hoppas de gick bra att jobba julafton. kram