onsdag 15 december 2010

Vilken glad överraskning!!!

I lördags var vi med en riktigt glad överraskning och blev rejält lurade kan man väl säga =)

För någon vecka sedan så ringde Malin och frågade om vi kunde komma på middag hos dem. De hade tänkt att förutom oss även bjuda Mickes föräldrar + morbror och Malins mamma och syskon. De hade tänkt länge på det men aldrig blivit av så nu skulle det äntligen bli.
Vi tackade så klart ja! Det skulle ju bli trevligt att träffa alla. Är ju inte så ofta vi träffar Mickes släkt.
När vi kom dit så var inte Micke o Malin hemma men Erika o Andreas tog emot oss och talade om att det hade blivit något strul med cateringmaten så de var tvungna att åka och hämta resten själva.
Oj, vad de hade slagit på stort med catering tänkte jag. Visste att de inte skulle laga mat själva men jag trodde att de skulle bli typ pizza eller nåt liknande.
De sa till oss att sätta oss till bords så skulle Malin o Micke komma vilken sekund som helst.
Lotta (Mickes mamma) frågade mig om det inte var något lurt med allt.
- Tänk om de har gift sig??
-Nej, de har ju planerat in bröllop till sommaren så det tror jag inte sa jag.
Men så när vi sitter där så sätter Andreas på bröllopsmarchen på datorn och då förstår vi ju!!
Malin och Micke kommer in och är så vackra och det riktigt strålar om dem!!!
Vilken överraskning!!! Och så underbar!!
De hade gift sig i Stadshuset och sedan tagit kort i Botaniska trädgården och vid Slottet.
Ska bli kul att få se korten!!
Hade en väldigt trevlig kväll med mycket god mat och så klart bröllopstårta.

Tack Malin o Micke för att vi fick vara med på ert överraskningsbröllop!!!

Inga kommentarer: