onsdag 5 januari 2011

Nu är den färdig...

Ja, nu är den färdig, filten alltså.
Trodde att det skulle gå fortare men det tog prick 20 veckor att göra den färdig.
Skrev upp i almanackan så att jag skulle veta. Men det var roligt att göra den.
Funderar på att göra fler fast i andra färger. Men, men det får väl bli längre fram. Man kanske tröttnar om man gör för många likadana. Har nu skickat efter broderier. Det ska bli påskkort och en handduk.
Så ni som vet med er att ni brukar få broderade kort av mig kanske får ett sådant påskkort i år ;)

Har ju varit ledig i två dagar men idag ska jag jobba. Skönt att det bara är kortkväll för då känns det som att man nästan är ledig idag oxå. I morgon jobbar jag på mitt andra jobb. Då kör jag långpass från 9 på torsdag morgon till 7 på fredag morgon. Efter det så blir det kortkväll på fre innan det är dax för ledig helg. En ganska så skön vecka med andra ord. Skulle man ha varje vecka.

1 kommentar:

Jessica sa...

oj så snygg den vart =) verkligen jätte fin ju.. de där skulle jag alfrig klara att göra. kan knappt sticka eller påbörja en virkning. :)

kram