tisdag 4 januari 2011

Såå duktig!!

Känner mig så duktig!! =)
Har bara gått fyra dagar på året och jag har gått två långpromenader i helgen och gjort två träningspass idag. Ett på crosstrainern och ett med rockringen.
Hoppas bara att det håller i sig. Jag känner tyvärr mig själv alldeles för bra!!!
Det finns såå många anledningar att hoppa över en träning och sedan rullar det bara på...
Nu kan man ju ha olika åsikter om min träning. Långpromenader och rockring låter ju inte direkt jobbigt men det tar mer än vad man tror faktiskt. Beror ju så klart på vad man är ute efter.

Nej, nu en dusch så får man se vad man hittar på.

1 kommentar:

Jessica sa...

hejsan. ja visst komme rjag till jobbet i morrn :) ska bli kul o träffa dig. komma bort ifrån hemmet. våran värmepanna har gått så vi har varken värme eller vatten. eller vatten ibland. :) ska bli kul o träffa dig. :)

du är såå duktig jag har inte kunnat träna nått än, men får ta igen de nästa vecka när all är fixat med värmepannan :) ses i morrn. kramar