tisdag 25 januari 2011

Seg dag

Idag är det en otroligt seg dag! Har inte orkat gjort något vettigt. Ja förutom att köra tvätt, byta i sängen, plocka ur diskmaskinen m.m
Men jag har inte orkat tagit itu med något annat. Tänkte både träna, börja med broderiet (hann inte i helgen) och en massa annat.
Men men, så får det väl bli ibland. Det kommer efter när man har jobbat som jag har gjort. 10.15-21.15 både lördag och söndag. I går började jag 8.00 och gick av i morse kl 7.00
Så nu är jag ledig och i morgon jobbar jag bara 6.45-11.45. Då blir det säkert mer gjort. Sedan jobbar jag långpass torsdag och fredag innan jag har ledig helg!! Tjohoo!

Snart ska jag åka in till Uppsala och fira Milian som fyller 2 år idag. Ska även gratta Micke som fyller 27 år i morgon. Egentligen så blev dom båda två firade i helgen men då kunde inte vi komma eftersom jag jobbade så då fick vi komma idag istället.

1 kommentar:

Jessica sa...

jag tycker du gör saker hela tiden :D så du förtjänar att bara ta de lungt också ;) kram till dig!!