torsdag 29 december 2011

En bättre dag...

Ja den här dagen blev betydligt bättre än igår. Iallafall så fick jag betydligt mer gjort.
Städade hela huset och bakade matbröd.
Fast mycket av tiden gick åt till att lära sig den nya telefonen kändes det som.
Hade ju fått för mig att jag ville ha en sån där fin telefon med pekskärm.
ALLA har ju sån nu!! ;-)
Men men ...får man bara sitta med den ett tag så lär man väl sig.
Det är sådär när man ska lära gamla tanter att sitta. Eller var det gamla hundar ;-)

På uppesittarkvällen så vann jag ju en ny lott på Bingo-Lotto.
Den gäller i kväll på Eldsjälsgalan. Så då gäller det att bänka sig vid TV:n för det börjar nu kl 20.
Tantvarning så att det skriker om det!!!! ;-)

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Duktiga du, hade tänkt titta över och ta en fika samtidigt som jag lämnade över priset. Tyvärr så blev hela dagen förstörd när vattnet kom och sedan gick igen efter 20 minuter. Jag hör av mig och hoppas på en fika hos dig min vän.

Jessica sa...

åh va härligt att få hela huset städat :) de är ju såå skönt att få de gjort sen ju :D åh laga matbröd, guuu såå gott =)

Härligt du vann en ny lott =) lycka till, hoppas du vinner :) kramar