måndag 27 april 2009

Helgen

Åh, vad fort den här helgen gick. Men det är väl för att den var så rolig och fullspäckad.

Det roliga började ju redan på lördag fm. Då åkte jag ju in till stan för att träffa kompisen Eva.
Först så gick vi på Indiska. Jag ville ha smakråd när jag provade en klänning som jag hade tittat ut tidigare. Den satt jättebra faktiskt så det blev både klänning, underklänning o en bolero till.
Passar perfekt till dopet =)
Sedan gick vi till Cappucino och fikade. De har alltid så gott fika där + att dom har uteservering på bakgården. Helmysigt blev det en sån här fin dag med strålande solsken.

Efter några timmar på stan var det dax att bege sig hem.
Hem för käka lite mat och byta om för att åka till stan igen.
Nu skulle det ju bli förfest hemma hos Erika o Andreas innan vi skulle gå på Etage.

Tack Erika o Andreas för en superkul förfest!!
När vi kom dit så fick vi en jättegod drink. Andreas är ju en mästare på att göra goda drinkar =)
Så här såg det ut i början på kvällen. Gott att dricka o lite smått o gott till.
Här är vi "tjejer" som var med =)
Klockan går ju så fort när man har kul så snart var det dax att gå ner till Etage. Micke skulle börja spela 23.30 och det ville vi ju inte missa.

Väldans kul hade vi där oxå. Micke är ju så duktig så det var kul att se honom live.

Erika: Du kanske tycker att jag borde berätta mer om vad vi gjorde för upptåg på kvällen.
Men, men... något ska man väl ha lite hemligt oxå... eller hur..?

Söndagen kändes väl lite tung i början. Men det har man ju bara sig själv att skylla.
Senare ringde Erika och frågade om vi kunde grilla ihop.
Det var ju klart! Man ska ju passa på när det är fint väder. Det är så härligt nu när man kan börja sitta ute på altanen på kvällarna.
Sagt o gjort. På kvällen så kom Erika o Andreas, Malin, Micke o Mille hit o käkade.
Så var den helgen. Rolig o intensiv =)

4 kommentarer:

Ullis sa...

Låter som du haft en trevlig helg! :)
Mysigt att grilla, vi har också dragit fram grillen...
Kramar

Jessica sa...

http://www.mylivesignature.com/ där hitta jag "puss jessica". :) hihi..

vilken rolig helg ni verkar haft det, mysigt!! :) åh va kul med lite shooping och sen förfest hos Erika :) Ni ser ut att ha de trevligt..

kram

Camilla sa...

men HALLÅ! inga hemligheter för mig ;) blir ju jätte jätte nyfiken ju, berätta! snälla kram

Erika sa...

NEj nej nej jag håller helt klart med dig sussie. Allt kan man ju inte berätta här:) hihi. Kram