lördag 25 april 2009

I kväll blir det fest

Åh, vad skönt med lördag. Och en ledig lördag !!!
Först ska jag åka till stan och träffa kompisen Eva. Vi har inte träffats sedan någon gång före jul så det var längesedan. Vi ska gå o fika. Idag kan man nog sitta på någon mysig uteservering =)

Ikväll ska vi på förfest till Erika o Andreas. Det ska bli kul. Tom o Therese ska oxå följa med + att en jobbarkompis till Erika o ev. hennes mamma o hennes kille ska komma. Sedan ska vi dra till Etage för att lyssna på Micke som ska sjunga där ikväll.
Han vet inte om att vi kommer så det blir en glad överraskning när vi sitter där =)
Jag "lånade" en bild på Micke av dig. Hoppas att det gick bra =)
Nej, nu måste jag skynda mig in i dushen så jag hinner bli färdig.
Vad ska man ha på sig för kläder en sådan dag som denna?? Strålande solsken!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

:) åh va skönt med ledig lördag, hoppas du är ledig i morrn också :) Kan vara skönt med lediga helger..

Skönt med att partaja lite sen också ut och fika med vänner, de är ju alltid kul :)

kram