torsdag 2 april 2009

Nu är det 3 dagar sedan olyckan hände. Jag tänker fortfarande mycket på den. Och den kommer att finnas i mina tankar bra länge. Så fruktansvärt för anhöriga. Jag sörjer med dem.
Har pratat med polisen idag. De ville ha mitt vittnesmål.
Hoppas att killen som var med mig mår bra. Har pratat med hans mamma och hon säger att han är lugn och tar det bra. Det är ju viktigt att man har någon att prata med om det som hände.

Idag var jag o min svärfar till Thuns en sväng. Han ville att jag skulle följa med som smakråd. Och man säger ju inte nej till en shoppingtur. Jag köpte oxå lite saker. Kunde inte låta bli =)
Sedan tog vi en fika i deras café

Nu ska jag snart gå på syjunta. Fattar inte varför jag envisas med att kalla den för syjunta. Det är ju ändå nästan ingen som har med sig något handarbete. Vi träffas för att fika gott och snacka en massa skit =)

3 kommentarer:

Åsa sa...

Men är väl skönt att grabben tar det bra, och för dig att du kan använda syjunta för att få lägga tankarna på lite annat för en stund.
Som jag sagt lova att ta emot hjälp eller kräv samtal om du om ett tag fortfarande tänker på olyckan...
Men visst det tar sin lilla tid innan sånt bleknar bort...
Stor kram och hoppas du hade det trevligt ikväll // Åsa

Jessica sa...

Hej hej..

förstår om du tänker mycket på olyckan.De kan verkligen vara skönt att prata ut med andra om detta :) Hoppas du gör det.. brukar kännas lättare då :)

Jag var också på thuns idag.. kanske vi var där samtidigt.. vem vet?! Hihi.. kram

Magdalena sa...

Hej hej
Jobbigt med olyckan. Hörde att han som omkom stod stilla på vägen tills lastbilen kom och svänge då ut mitt i vägen. I så fall är det ju självmord. Hemskt vilket fall. Hoppas det känns lättare när du lämnt vittnesmål.
Ja, en shoppingtur säger man aldrig nej till ;)
Såg dig på busshållsplatsen utanför ditt jobb en dag förra veckan. Kan det varit torsdag vid 14-tiden? Du passar bra i mörkt hår.
KRAM