torsdag 16 april 2009

Ledig dag =)



Härligt med en ledig dag. Så här skulle man ha det jämt. Jobba två dagar sedan ledig igen.


Åkte in till Uppsala på en shoppingtur. Kom hem med ett par nya walking skor. Mina gamla skor har jag haft i många år så dom var ganska utslitna.

Man ska ju ha ett par till löpning och ett par till promenader har jag hört.

Och eftersom jag har tänkt att jag ska komma igång på allvar både med promenader o löpning så är det lika bra att ha riktiga grejer oxå. Löparskorna får nog hänga med ett tag till tror jag. Över sommaren iallafall.


Här kommer ett boktips:
Kanonbra deckare. Hon har skrivit fler böcker än de här på bilden och det har även kommit ut en till efter. Handlar om poliskommisarie Knutas och hans medarbetare som arbetar på Gotland. Det är verkligen sträckläsningsböcker. Man kan knappt lägga ifrån sig boken på kvällen.
Var duktig och fixade deklarationen i kväll. Fattar inte varför man skjuter upp det till sista dagen när det enda man gör (iallafall jag) är att signera och skicka iväg. Jag skickar via mobilen så det går ju så himla snabbt. Men nu är det gjort för i år iallafall =)

1 kommentar:

Jessica sa...

:) Åh härligt med shopping. jag älskar och shoppa men är dålig på att slänga dem gamla. :) Men jag får helt enkelt vara mer bestämd.
Snygga skor..verkligen snygga.. måste också införskaffa mig ett par.
KRAM