tisdag 28 april 2009

Ledig dag...

Åh, jag älskar mina lediga dagar. Det är så skönt att få vakna utan väckarklocka.
Så, vad har jag gjort idag då?
Inte mycket kan man väl säga. Pysslat med lite här hemma. Suttit vid datorn så klart ;)
Varit ute på min promenad. Och snart så blir det faktiskt en extra promenad.
Ska gå till Jayne o hämta lite kläder som jag ska byta åt henne på stan i morgon.

Kan tipsa om ett program på TV ikväll:
Dr Åsa. Tema för kvällen: Bättre hälsa med mat. Kan man använda mat som medicin?
Jag har aldrig kollat på det TV-programmet men det låter ju intressant.
Kl. 20 på 2:an
Och sedan så är det ju Desperate housewives. Det får man ju bara inte missa =)

1 kommentar:

Jessica sa...

skönt med ledig dag.. :) Då kan man verkligen passa på att göra saker man vill :) ska kika på doktor åsa om jag hinner ska bada alexander i balja strax, annars finns det nog att de går i repris hoppas jag :) hihi. kram