tisdag 7 juli 2009

shopping o fika...

Idag blev det en tur till Uppsala. Jag o min kompis Eva shoppade o fikade. Perfekt väder för det idag. Det fanns både rea och nyinkommet att kika på. Tyvärr så blev det inte så mycket iallafall. Kom hem med en tröja o lite annat nödvändigt som bl a pads och kollegieblock.
När vi satt på Storken (ligger på stora torget) o fikade så tittade jag ut genom fönstret. Fick se att i gamla Duka-lokalerna ska Cubus flytta in. Det är ju verkligen inte en dag för sent.
Den affären har jag väntat på. Jag tycker att de har ganska fina kläder där o till bra pris.

Nu sitter jag vid datorn o undrar vad jag ska hitta på. Det är ju inga problem att hitta något att göra. Finns alltid något... Problemet är bara om jag känner för att göra något.
Ja, jag få se vad det blir...

3 kommentarer:

Jessica sa...

åh är de sant ska cubus flytta in där? de va på tiden.. som jag har väntat :) va skoj.. hihi..

jag har nog inget pass innan jag går på ditt schema, men de är bara ringa o kolla om de finns extra pass kvar (lediga). jag ska gå till jobbet o kika nån dag o kolla om de finns lite mera pass =)

kram

camilla sa...

åå marie sa att cubus skulle komma till uppsala! gud jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Åh får du äntligen dit ditt kära Cubus =)

Kram kram Veronica