fredag 10 juli 2009

snart är det fest igen!

Ja så var det fredag igen. Den här veckan gick så fort. Hann inte riktigt med så blev det fredag igen. Ska jobba långpass (10.15-21.15) i helgen så även den kommer att gå fort.
Håller på att städa nu (har bara en paus medans golven torkar). Sedan ska det bli bakning av. Ska göra ananaspaj till kvällen. I kväll är det dans i Parken till Thorleifs. Vi är ett gäng som ska gå dit. Innan ska vi träffas hos Jayne o Stefan för att ha lite grillknyt. Så jag tänkte bidra med lite paj till efterrätt. Tom o Therese ska oxå dit och ev. Ingemar, Lotta, Camilla o Marie.
De har inte bestämt sig ännu. Beror väl lite på vädret kan jag tänka mig. Det är ju inte det bästa precis. Regnet hänger i luften kan man säga. Men hoppas, hoppas på att ni kommer.
Camilla- du måste övertala dem ;-)
Nehej... nu ska här fortsättas med städningen. Jag ligger faktiskt före i min tidsplanering så jag hoppas jag inte behöver jäkta på slutet för att hinna allt.

1 kommentar:

camilla sa...

jag försökte verkligen :( men dom är så envisa :(