fredag 17 juli 2009

sista arbetspasset...

Idag gjorde jag sista arbetspasset innan semestern. Härligt!!! Det ska bli skönt att vara ledig i 3 veckor. Blir inte så mycket skrivet för det börjar bli sent nu. Har packat husvagnen nästan färdigt. Fattas lite som vi ska lägga in imorgon. Ska även fixa det sista som att vattna blommorna o lite sånt...
Så imorgon bär det av till Värmland (Arvika). Med oss följer även Ingemar o Lotta m. fam
Malin, Micke o Mille och Erika o Andreas kommer efter på söndag.
Blir borta en vecka så det kommer inte att bli något bloggande på ett tag.
Ha det så bra allihopa så hörs vi när jag kommer hem

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh va härligt.. ha en sån trevlig resa =) hoppas du tar med dej kameran :) kram kram

Magdalena sa...

Åh jag har mina rötter i Arvika så den lilla staden ligger mig varmt om hjärtat. Hoppas ni får en trevlig vistelse där. Vilka ställen ska ni besöka? KRAM

Erika sa...

Sussie! Vi väntar på uppdatering här! :) Vet inte hur många gånger jag har vart in senaste tiden:) haha. Kram