torsdag 2 juli 2009

190 kr i sjön...

Igår satt jag o funderade på om jag skulle skicka efter en bok från bokklubben. Har väntat på att den ska komma ut. Men 199:- kostar den. Ska jag vänta på att den kommer ut i pocket istället. Det blir ju mycket billigare. Men om man skickade efter en bok så fick man köpa en annan bok( som jag oxå vill ha) för bara 49:- Och det är ju billigt för en inbunden. Jag älskar ju böcker så jag skulle kunna köpa hur mycket som helst!!

Lite senare så åkte jag in till stan. Skulle börja jobba kl 16 men innan så hade jag bokat tid för ögonfransfärgning. Tänkte att det skulle ju vara bra så här inför campingveckan. Mycket bekvämare att slippa använda mascara o sånt. Särskilt om det blir mycket sol o bad.
Går därifrån väldigt besviken. Syns ju inte ens att jag har gjort något med fransarna!!!!
Sist jag gjorde det (ok, det var för väldigt många år sedan) då minns jag att jag såg resultat iallafall. Ja det var 190:- rakt i sjön kan man väl säga. Känner att jag hade ju hellre kunnat lagt dessa kronor på boken jag ville ha. Den finns ju åtminstone kvar så att jag kan läsa den flera gånger.

Nej, nu ska jag äta en sen frukost och sedan blir det städning. Måste dammsuga o fixa badrummet. Ja, jag vet att det är fint väder men man måste ju ändå städa ibland oxå. Ska snabba på så jag hinner nog ut i solen en sväng innan jag ska åka o jobba.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hejsan!
Så trist att du inte blev nöjd, att du inte klagade direkt...
Du e för snäll..
Hoppas ni har det skönt i värmen ?
Semester än ?
Kram Åsa

jessica sa...

Håller med Åsa, att du inte klagade direkt. Du är för snäll :) hihi..

hoppas de är fint med dej.. Jag jobbar nu i helgen, hoppas du med gör de.. kram