måndag 29 mars 2010

dagarna går så fort när man har roligt...

Jaha, nu har det gått 5 dagar sedan jag skrev sist. Så där blir det ibland. Dagarna går så fort när man har roligt så man hinner inte riktigt med.
I tordags åkte jag in till stan för att shoppa. Man blir faktiskt väldigt glad av shopping. Män kan säga vad dom vill men vi kvinnor blir iallafall det, eller hur ;)
Hittade allt möjligt bl a ett par jeans, en jacka och lite annat smått o gott.
Fredagen var fullspikad. Först jobbade jag 8-15. Sedan var det bara att ta bussen hem för att duscha o byta om. Hade en timme på mig innan jag skulle ta bussen tillbaka till Uppsala igen.
Jenny hade frågat om jag ville följa med henne och Martha för att käka på Buddys och sedan gå på bio.
Självklart man hänger med på det. Buddys är en irländsk pub. Väldigt mysigt där tycker jag och god mat har dom. Vi hoppade över bion och satt kvar där istället. Hade så himla trevligt och mycket att prata om.
Lördagen var man ju lite trött men det gick ändå. Hade ett morgonpass på jobbet
Sedan var det bara att skynda sig hem för att fixa iordning lite inför kvällens aktiviteter. Då var det KIF-fest i Knutbygården. Mat och dans till Mannerz. Ni vet Mannerz som var med i dansbandskampen. Och Micke som spelar med där är ju vår "svärson". Gissa om man är stolt då!!!!=)
Innan festen började så skulle det komma hem några stycken (närmare bestämt så blev det 14 ) till oss på lite förfest. Så det var bråttom att hinna allt. Men det gick!!
Hela kvällen var supertrevlig från början till slut. Trist att jag inte har tagit några kort på hela helgen men så är det. Ni känner väl mig vid det här laget =)

Idag har det hunnit bli måndag. Har inte hänt så mycket. Jobbat och storhandlat
Sitter och funderar på vad jag ska bjuda på imorgon när det är min tur att ha syjuntan här hemma.
Hmm...

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Tycker att det händer något hela tiden hos/med dig =)

Kram kram

PS:Har du fått till picasa?