onsdag 24 mars 2010

man ska inte krångla till det...

Ville ha något snabbt och lättlagat till middag idag. Pasta hade jag bestämt mig för men visste inte vad jag skulle ha till. Men har man bara en burk creme fraiche hemma så är det lätt. Tog den och blandade i thai sweet chili sauce, röd pesto, svarta oliver och kryddade med vitlökspeppar.
Det blev riktigt gott faktiskt.  Och varför ska man krångla till matlagningen när man kan göra det enkelt för sig =)
Nej, det här blev ett kort inlägg. Nu är det jobbet som gäller. Kvällspass 16-21. Ganska lagom faktiskt =)
Hoppas hinna se åtminstone lite av Greys Anatomy när jag kommer hem.

1 kommentar:

Jessica sa...

de lätt gott de. jaså är de på gång nu, ska kolla in lappen i morrn kväll då :) om vårruset o blodomloppet :) hoppas jag kan då :) skulle va roligt. kramar