måndag 8 mars 2010

Helgen som gick med rasande fart!

Tänk att det är måndag idag igen!!
Helgen gick så fort, var tog den vägen??
I lördags skulle vi fira Jenny eftersom det inte blev av förra gången som vi hade planerat. Det var jag och Jayne som skulle bjuda Jenny på mat eftersom hon fyllde år i februari. Bättre sent än aldrig.
Så vi åt en massa god mat och babblade en hel del, som bara vi "tjejer" kan göra ;)
Jenny och jag bestämde att vi skulle hinna gå på bio innan hon åker tillbaka till England, så jag hoppas att  det blir av.
I går (söndag) så var det bråttom upp ur sängen. Skulle fixa tårtor och lite annat eftersom vi skulle fira både min och Tommys födelsedagar. Men jag hann med allt som jag hade tänkt med lite förseningar. Men det är ju sånt man får räkna med. Malin, Micke o Milian + Erika kom på dagen så att vi skulle hinna käka lite mat ihop. Det blev Tacos, ett säkert kort som alla gillar. På kvällen kom Stig, Ingemar o Lotta med familj och Jayne o Stefan med familj. Då blev det bullar, muffins, kakor och så klart tårta.
En väldigt trevlig dag och kväll måste jag säga. Så TACK alla ni för att ni kom och firade oss. Och tack för alla fina presenter!!

Idag var jag på HLR-kurs på jobbet (Hjärt o Lungräddning) Sådant är väldigt bra att man får gå på. Det borde alla få möjlighet att göra. Och regelbundet. Sist vi hade det på jobbet var 2006. Kursledaren tyckte att vi skulle gå en gång per år!

1 kommentar:

Jessica sa...

ja de va verkligen kul och gå på HLR, va ju evigheter sen vi alla gjorde det och man kände ju att man behövde öva även fats man kan lite ;) hihi.. men nu är man kanon duktig på det :D hihi...kram