torsdag 4 mars 2010

Snö, snö, snö!!!!

Kan det inte sluta snöa???!!!
Ok, jag tycker det är fint med snö och tycker om vintern men nu får det vara NOG!!!
Snön får gärna ligga kvar mars ut men det behöver ju inte komma mer. Har varit ute och skottat men det kändes ju nästan ogjort för det kommer ju mer hela tiden + att det blåser så snön som jag skottar bort kommer tillbaka igen på mig. Haha så nog ut som en snögubbe där ute =)

Hinner tyvärr inte lägga ut recepten som jag tänkte för nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan äta en tidig middag innan det är dax att åka och jobba. Hoppas bara att bussen kommer i det här busvädret. Har ingen bil hemma heller så det finns inget annat alternativ. Fattas bara att strömmen går oxå!!! Så här på landet.

Oj, vilket negativt inlägg det blev. Inte bra.
Jag är iallafall glad att det snart är helg! Jobbar ikväll och imorgon till 11.45. Sedan är jag ledig hela helgen =)
I helgen har dom lovat bättre väder så jag håller tummarna att det stämmer.

3 kommentarer:

Jessica sa...

åh jag håller med dig, snön får vara slut på nu.. iaf snöandet ;) hihi.. men jag vill ha vår nu : D

va roligt och jobba med dej o josefin igår :) kram

Erika sa...

Hahaha ja då är de inte kul att skotta när det blåser tillbaka igen:) Ses imorgon snögubbe! Kram

Sussi sa...

Hoppas helgvädret var bättre så du slapp skotta, hos oss var lördagen så solig och fin! Hade ni samma tur? Skönt med ledig helg iallafall.
Kram Sussi.