torsdag 6 oktober 2011

Fortfarande hemma och är sjuk...

Ja det är trist att vara sjuk. Särskilt när man börjar bli piggare men ändå inte så bra så att man kan börja jobba igen. Idag skulle jag egentligen åka på ett föredrag om vinterkräksjukan, calici. Bra att veta mycket om i dessa tider särskilt när man jobbar med det jag gör.
Men det kändes inte lockande att sitta och försöka vara tyst och fri från hostattacker i två timmar.
Ska även vara hemma imorgon men på lördag då SKA jag gå till jobbet. Jobbar kort morgonpass då så det kändes bra att starta upp med.

Har nyss beställt hem nya köksgardiner. Denna gång ska det bli hissgardiner var det tänkt. Hoppas bara att dom är så fina i verkligheten som dom var på bild. Misstänker tyvärr att jag måste göra om två av dessa. Beställde tre eftersom jag har tre fönster i köket. Tyvärr så är två av fönstren smalare så jag får ta och kapa dem lite. Har även beställt hem lite kläder fast det var från en dyrare katalog så jag kunde bara unna mig en polotröja och en tunika (på rea).
Det är farligt lätt att bara surfa runt på olika sidor och klicka hem det man vill ha.
Farligt, farligt men härligt härligt!!! Inte lika härligt när räkningen kommer!

Dessa kläder skulle jag vilja ha men bara koftan och tunikan gick på över 1000:-
Nej, jag får vänta tills de är på rea och då finns ju så klart inte min storlek med.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt med shopping. Fast dyrt blir det. Krya på dig!