torsdag 6 oktober 2011

Här är gardinerna som jag köpte...

Här är en bild på gardinerna som jag köpte. Alltså inte mitt fönster fast jag skulle inte ha något emot att ha det. Hoppas på att det blir lika fint här hemma. Är tveksam hur det blir att hänga två såna gardiner bredvid varandra. Hade egentligen bara tänkt köpa hissgardin till fönstret över diskbänken. Till de andra fönstren så hade jag tänkt mig längder istället. Tyvärr så fanns det ju så klart inte så det fick bli så här.
Svårt för er som läser det här och inte vet hur det ser ut här hemma. Förstår om ni inte hänger med.
Jag får ta en bild när de väl hänger uppe.
Den ser väldigt grå ut på bilden men den ska vara svart och vit. Och betydligt skarpare rutor. Spännande att få se den i verkligheten!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

den där va ju jätte snygg =) ska bli kul och se sen för du lägger väl upp bild? :) kram

Villa Ryttarängen sa...

Jag är lite sugen på hissgardin till sovrummet, den du valt var snygg.