måndag 10 oktober 2011

Ledig måndag =)

Härligt! Jag gillar lediga måndagar. Så skönt att få vara ledig en måndag när man jobbat helg. Det känns som att jag har min helg nu.
Började dagen med en skön och frisk promenad. Inte så strålande väder precis med regnet som hängde i luften men det var skönt ändå.
Jag älskar hösten men den klara friska luften och de vackra färgerna. Och dofterna av blöt skog. Härligt!

Senare på dagen åkte jag en sväng till Thuns för att köpa nya kängor. Men tyvärr så hittade jag inga så det var nära att jag fick åka tomhänt därifrån. Inte ens ljus eller servetter köpte jag denna gång. Däremot hittade jag en söt sockerlåda. Har tittat på den förut men inte kunnat bestämma mig för om jag ville ha den.
Nu så köpte jag den iallafall. Blev ganska fint på köksbordet.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Visst är det skönt med morgonpromenader? jag tar en rask varje dag innan jobbet. Duken du har är fin, tror jag har en likadan och jag gillar din sockerlåda. Vi använder ju inte socker men ändå.