måndag 10 oktober 2011

Helgen som gått...

Åh det var riktigt skönt att börja jobba igen. Komma tillbaka till vardagen efter förkylningen. Fast med facit i handen så är jag glad att jag stannade hemma en dag extra. Ofta går man ju iväg för tidigt och då är ju risken att man blir sämre igen. Nu hoppas jag att snart kunna börja träna igen.

I går var vi ut och käkade på Thai Village. Såå god mat då!!! Vi tog buffé. Det är bäst tycker jag för då kan man ju passa på att äta av allt möjligt.
Tänkte ta fler bilder men nu blev det bara på efterrätten så bestod av friterad ananas och glass. Mums!
Efter maten så gick vi på bio och såg Jägarna 2.
Den var riktigt spännande men även hemsk och brutal.
Och faktiskt bättre än 1:an och det är ju ovanligt. Det brukar ju oftast vara tvärsom.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Thaimat är så gott! Älskar oxå buffé av samma orsak som du.Kul att du gillade jägarna 2 jag har hört annat. Kram!

Anneli sa...

mums
är ju så gott
hoppas du mår bättre nu
kram