fredag 1 maj 2009

Valborg



Igår var vi till Länna (utanför Norrtälje) till Ingemar o Lotta för att fira valborg.
Vi passade på att grilla när det var så fint väder. Och så firade vi Lotta som fyller år på Lördag. Det blev lite i förskott men jag jobbar då o kan inte komma. Lite senare på kvällen så gick vi bort till en majbrasa som ett gäng i Länna annordnar varje år. Det är mysigt med elden tycker jag. En del tar med sig korv o grillar. Så får jag ju inte glömma kören som sjunger. Vet inte om det är någon officiell kör men det låter som det iallafall. Alla får vara med o sjunga men jag känner att jag hoppar över den biten.

Snart så ska vi iväg o fira ett annat födelsedagsbarn. Wiktor fyller oxå på lördag men av samma anledning så firar vi honom idag istället.
Det blir nog grillning ikväll oxå. Men det gör inget för det är ju så gott.


2 kommentarer:

Jessica sa...

Vilken härlig brasa de var där =)
Va mysigt ni verkar haft det :)

kram kram

Erika sa...

Där ser man.. tyckte det såg mörkt ut när vi åkte förbi hemma hos er igår vid 23.. då sa jag till Andreas " Antiden så sover dom eller så... nej jag tror att dom är hos Stefan och Jayne.. det är dom jämt:) " haha. Kram