måndag 8 juni 2009

En ledig dag


Skönt med en ledig måndag efter att ha jobbat hela helgen.
Tog en sväng till stan idag för vi skulle inhandla lite blommor. Att plantera ute alltså.
Skulle även leta efter en present till vår gudson Simon som fyller år imorgon.
Presenten som vi skulle köpa hittade vi inte så Tommy får leta vidare imorgon.
Åkte till Plantagen för att kolla om dom hade några fina blommor. Men vi tyckte faktiskt inte det så vi åkte till handelsträdgården i Gunsta istället. Där var blommorna mycket finare. Lite dyrare kanske men håller nog bättre kvalitet.

Nu börjar klockan bli så mycket så vi stannade på grillen i Gunsta o käkade. Har aldrig ätit där förut. Jag tog pizza och den var den godaste pizza jag har ätit på länge tror jag.(på pizzeria alltså) De var inte snåla med fyllningen och tomatsåsen var jättegod. Så dessa kan jag rekommendera.

1 kommentar:

Jessica sa...

:) åh va skoj, jag var emd på plantagen, men inte såg jag dej heller. Men vi var säkert inte där samtidigt!!

Fin blomma du planterat. Jobbar du i morrn? Linda kommer till jobbet och hälsar på :)

Kram