torsdag 11 juni 2009

Filmtips


Såg en bra film igår.

Handlar om ett par som bestämmer sig för att riskera allt för att förverkliga sina drömmar. De är beredda att bryta upp från vardagen , men klarar de av påfrestningarna som blir en följd av deras beslut. Hade hört att den var en riktig snyftarfilm så vi var beredda med näsdukar. Men så tyckte inte vi att den var. Men den var tragisk, det var den...

Leonardo DiCaprio o Kate Winslet spelar ju så bra. De gör ju faktiskt halva filmen.
Igår var det säsongsavslutning på Grey´s anatomy. Och det var så sorgligt. Det avsnittet var en snyftare istället. Så nu längtar jag till hösten. Det är inte var dag man gör det...
Skulle egentligen vara på kurs den här eftermiddagen men den blev inställd. Borde sätta igång med städningen så att jag slipper imorgon när jag jobbar länge. Men jag känner mig så trött. Har jobbat två sena kvällspass o samtidigt jobbat två tidiga morgonpass. Så det känns!
Nej, nu ska jag sluta klaga. Städningen blir ju inte fortare gjord för att jag tycker synd om mig själv.

1 kommentar:

Jessica sa...

Den verkar bra =) den vill man ju se :) hihi.. den verkar bra-. kram